Sider

torsdag 12. januar 2012

….går videre

 

DSC00040 (480x640)

Nå har jeg funnet ut av det. Livet skal få bli med meg videre, men i en “ny drakt”

Det som jeg syns var litt kinkig, var at når jeg la igjen kommentarer i blogger rundt om, og dere skulle kommentere hos meg. Så kom det opp 4 blogger…

Skjønner jo forvirrelsen ift hvilken blogg man skal kommentere i. Nå har jeg ordnet det på innstillingene. Slik at hvis man nå følger linken fra mitt navn, så får man bare to alternativ. Bjørkly og min fotoblogg.

Bjørkly ligger jo på NIB og blir derfor en ren interiør og hage – blogg. Mens de som kjenner meg litt, vet at jeg også har andre ting på hjertet. Det kommer i denne bloggen.

Jeg har jo mine følgere og ved å legge denne bloggen til følgelisten kan man lett følge med på hva jeg grubler på fra tid til annen.

Mine blogger er nok tidvis i stadig endring, men det er vel sånn livet egentlig er…

Jeg er litt glad for at jeg fant ut dette. Nå blir det straks ryddigere og de som vil kommentere må da gjøre det i selve innlegget på DENNE bloggen. Håper det funker bedre. I allefall får “Livet” bli med videre en stund til…

 

hyttetur 023

Ha en fin Januarhelg.

Ingen kommentarer: