Sider

søndag 11. desember 2011

Tiden bare flyr…

 

Først vil jeg takke for koselige og oppmuntrende kommentarer. jeg har ikke orket å kommentere så mye selv, men nå “går det likar” så nå kommer jeg snart på besøk.

Jammen er vi kommet til 3 Søndag i advent allerede.

Jeg har vært syk hele uka som gikk. Desverre gikk det flere dager før jeg tok til vett og tillot meg selv å være syk. Derfor tror jeg det tok så lang tid. Hadde jeg tatt signalene på alvor, så hadde jeg kanskje vært aktiv nå. Men i dag først føler jeg at jeg e på bedringens veg.

 

IMG_5241 (640x471)

 

Tre lys tenner vi i adventstaken i dag. Det er ikke mange dagene igjen. Rådhusgata blir nok ikke pyntet så veldig mye til jul. Vi skal være på Bjørkly i jula. Jeg skal være her 3 dager i romjula fordi jeg skal jobbe. mens nyttårshelga kanskje tilbringes på hytta. Vi får se an vær og føre..

 

IMG_5242 (800x534)

 

Sola ligger lavt på himmelen nå og er bare oppe noen minutter. I allefall herfra. i dag klarte jeg akkurat å fange den der den gløttet fram mellom husene. Men det var bare noen få minutter.

 

Blogg-hit

IMG_5238 (463x640)

 

Jeg registrerer at stearinlys i flasker er en stor blogg-hit for tiden, så jeg kopierte likegodt hit,n og stakk et lys ned i fjorårets gløggflaske. Den står på kjøkkenet, og jammen ble det ikke koselig.

Kan såvidt huske at dette var ganske populært på slutten av 70-tallet også. I allefall i mine kretser.

Rødt hjerte

Ha en koselig 3 Søndag i advent

Ingen kommentarer: