Sider

søndag 18. desember 2011

Likheten mellom Frasier og meg…

 

 

Er at vi begge har en stygg stol i stua, som bare ikke passer inn.

 

Dear_God

Så hvorfor går den ikke på huet ut…?

Jeg tenker at Frasiers far og jeg tenker på samme måte. Den er jo fantastisk god å sitte i. Og hvorfor kjøpe nytt ? Den er jo ikke ødelagt….

IMG_3060

Dette bildet er fra jula i Rådhusgata 2010. Ikke tvil om at denne stolen skjærer i øynene på den mest ihuga interiørperfeksjonisten.

stol

Men stua bort i en krok med et teppe over, ser det ikke så gærnt ut.

I dag skulle jeg vel egentlig ha vist et bilde med det 4 adventslyset, men jeg er på en 12 timers vakt og er ikke ferdig før klokken 21.00 i kveld og da kjører jeg de 15 mil til Brønnøysund og Bjørkly. Der skal vi vaske rydde , handle og få jul..

Ha en fredfull 4 adventsøndag.

1 kommentar:

Fjordheim sa...

Har også etpar slike stoler.
Er de gode å sitte i så er det vanskelig å kaste de. Så da får en kamuflere så godt en kan.
Jeg har i dag kokt(emmhrettelse: Varmet opp) grøt til 23 personer. Og servert det før jeg nå om ti min må reise for å rekke jobb i ettermiddag. Er heldigvis ferdig tidlig i dag. 20.30 Så jeg er hjemme før du slutter jobb.
Kos dere med juleforberedelsene i Bjørkly.
Fortsatt god vakt og ei herlig siste førjulsuke :)