Sider

tirsdag 8. februar 2011

Utfordring

 

På min reise i NIBs utallige mange flotte blogger. Kom jeg over denne morsomme utfordringen i Nostalgias verden. Jeg velger nå å ta utfordringen.

Finn nærmeste bok, slå opp på side 18 og leit fram linje 4.

Kva står det der?

 

 

etikk

Svar: Dette er spørsmål om preoblemforståelse og om hvordan mennesket skal forstås

 

Kva var det siste du så på TV?

middag

Svar: Med Elin Tvedt, Kurt Oddekalv, Thorild Sivertsen og Vidar Johnsen

 

Bortsett fra datamaskina, kva høyrer du akkurat no?

radio norge

Svar: Min favorittkanal

 

Når var du sist ute og kva gjorde du då?

14266_1142717773916_1406629388_30352786_2314312_n

Svar: 2 timer siden. Da var jeg på tur med hunden min Enyo

 

Kva har du på deg?

pyjamas bukse

Svar: Pyjamasbukse, T-shirt og hettejakke. av merket “uintressant”

 

Kva var den siste filmen du såg?

pirates 2

Svar: Pirates of the carebeab 2, Med Johnny Depp, min favorittskuespiller

 

Skulle du kunne overveie å flytte til utlandet?

House_Sweden_2

Svar: Utland og utland…. Kanskje en liten landeiendom i Sør-Sverige

 

Da sender jeg denne utfordringen videre til de som måtte ønske å ta den

Ha en god Tirsdagskveld

 

Heidi R

 

 

Ingen kommentarer: