Sider

tirsdag 8. februar 2011

To nye blogger

Jeg har lagt til to nye blogger som jeg har lyst å presentere.

Først ut er

Mattisheimen

Som handler om ensjarmerende eiendom fra 1800 tallet. Her skriver innehaveren av bloggen om dagene familien tilbringer der, og om oppussing og vedlikehold. En sjarmerende blogg om et sjarmerende hus med masse historie

.

Så er det bloggen
Heimdal

Der innehaveren blogger fra gården sin i Rogaland. Hun er interessert i foto og natur og har noen fantastiske bilder. Bloggen er absolutt verd et besøk.
Heimdal har bloggen min på sin følgelist og det har jeg ikke oppdaget før nå.




Håper innehaverne av bloggene syns det er greit at jeg presenterer dem.
Hvis ikke er det bare å gi meg beskjed, så skal jeg få det ugjort :)
Har lagt begge bloggene på min følgeliste til høyre på siden.

Ellers så klikka ryggen min i dag. Akkurat i det jeg skulle ta sekken min og komme meg til brønnøysund, der jeg for tiden har praksis, så skjedde det noe som nesten slo lufta ut av meg.
Nå har jeg problemer med å bøye meg, samt at enkelte sitte / liggestillinger er veldig ubehagelig. Nå sitter jeg i sofaen stuffet opp med puter og det virker greit nok for en stund i allefall.
Håper det går seg til.

Ha i allefall en fin uke.

1 kommentar:

Mattisheimen sa...

Åh! Så koselig å bli nevnt i bloggen din, da :)Tusen takk!

Huff! Ikke greit når ryggen slår seg vrang ... Særlig ikke når du er i praksis, da. God bedring til deg!

Klem fra Renate