Sider

torsdag 10. februar 2011

Frøken Humle

 

 

Mine egenskaper innenfor hage er nok mer på et drømmestadie, så det er med stor forundring jeg ser meg selv deltar i et hageforum, men nå gjør jeg altså det.

Moseplassen  er ute med en konkuranse og skal kåre “ frøken Solslikk “

 

Trykk på bildet for å komme til konkuranseutlysningen

Jeg ser at deltakerne i konkuransen kaller bildene sine for “frøken ett-eller-annet”. Jeg er ikke helt inne på hvordan det foregår, selv om jeg faktisk leste reglene, men i allefall, her er mine bidrag:

Frøken Humle

 

 

bie

 

Tar også med et bilde av en blomstrende pelargonium som vil ut. den må nok vente en god stund til. I går kom det mer snø, men heldigvis ikke mye. Bare litt så det ble litt lysere omkring oss.

 

pelargon 2

Da er det bare å stikke innom   Moseplassen  for å delta. Flotte premier og  Lykke til !!

 

Heidi R

1 kommentar:

November- symra sa...

Humler er riktige solslikkere. Nydelig foto. Lykke til..