Sider

fredag 29. oktober 2010

Ting tar tid og tid er uendelig...

-


Når jeg leser blogger fra fjærn og nær om hvor driftige noen er, så er det med et deprimerende blikk jeg skuler bort på håndarbeidskurven min...



Jeg fant den på et loppemarked for sikkert 10 - 12 år siden. Min forrige hund som da var valp har prøvd å ta seg inn i kurven, noe den bærer preg av den dag i dag. Hunden gikk bort forrige vinter, 11 år gammel, så slik har den sett ut siden da.



Så til innholdet.
Urgammle uferdige prosjekter. Dette lappeteppet begynte jeg på da jeg kjøpte hytta. det er 4 år siden. Lengre kom jeg ikke...



Så ble jeg av dere bloggdamer inspirert til å hekle hvite puter. Siden jeg ikke er god på hekling så ble det på enkleste måte. Men er den ferdig ?? Nei! Her mangler utvilsomt noen runder til.



Så skulle alle ha "Bestemorsteppe" Jeg også. og fant noen garnrester på loftet hos min mor og satte iherdig i gang. Jeg vet ikke om det heter stavmasker, men jeg kaller det det. Det er det eneste jeg kan hekle og plutselig følte jeg meg som en av disse driftige damene i bloggland.
Men heller ikke det ble ferdig. Hadde jeg hatt nok garn kunne jeg heklet en rute til og fått en pute...

Så i grønn misunnelse og stum beundring lager jeg herved et innlegg om prosjekter UTEN " happy ending" jaja... hvem vet. Kanskje jeg kan bruke dette til noe en gang.

Da ønsker jeg alle en flott helg

2 kommentarer:

Fjordheim sa...

Ja det ligger nok en god del uferdige prosjekter hos flere enn deg og meg. Her er det ihvertfall nok av dei. Tida, og inspirasjonen strekker ikke alltid til. Men er det så farlig så lenge vi gleder oss over det vi driver med om det er håndarbeid, hundehold, trening eller utdannelse? Det viktige er at vi har det bra.
Ønsker deg ei herlig helg :)

Turid sa...

Joda det ligger da noen UFO er rundt omkring vil æ tru .....noen bestemor ruter med lilla nyanser bla . her hos mæ åsså- et baby teppe som venter på det neste barne barnet bare litt til .....så du ska tru vi e mange i UFO - klubben.
Go helg te dæ !