Sider

mandag 1. november 2010

Eget design

*


Hva er dette ??
Ja, nå kan det lures. Dette er et nytt prosjekt jeg holder på med. Og det skal bli noe jeg skal bruke på hytta. Men hva er det da????



For de med et skarpt blikk er det sikkert mulig å se at dette har vært en dør. Jeg fant to gamle dører under hytta. Den ene var hel, mens den andre var ødelagt i topp og bunn. Men midten er fullt brukbar. Og den ser vi altså her.



De dårlige endene er saget av og nå holder jeg på med å fjerne maling. Det er et møysommelig arbeid, men dette har jeg faktisk tålmodighet med i motsetning til hekling og strikking.



Og her ser vi min inspirasjon. jeg skal lage et understell som på dette bordet. Det blir snakk om sveising, noe jeg aldri har gjort. Men jeg er blitt lovet opplæring.
Jeg kunne selvsagt fått noen til å lage dette for meg. Men det ville vært veldig kjekkt å kunne si at jeg har laget det selv. Så det skal jeg faktisk prøve på.

Så da er det bare å vente å se på det ferdige resultatet. Først må jeg bli frisk for nå ligger jeg under teppe på sofaen med halspastiller, papirkluter og nesespray innen rekkevidde. Formen er ikke storslagen, men jeg håper det går fort over.

Ingen kommentarer: