Sider

mandag 18. oktober 2010

Høgskolen i Harstad

*






For tiden befinner jeg meg her. På Høgskolen i Harstad. Noen har sikkert fått det med seg, for de som ikke har, så er jeg vernepleierstudent. Jeg går på en desentralisert utdanning og har vanligvis samlinger i Mosjøen der jeg bor. Men denne samlingen er på skolen i Harstad. LITT større forhold enn i Mosjøen ja...

Men det er spennende å oppleve noe nytt, og å få være endel av et skolemiljø.
I dag har vi hatt forelesning om motorisk utvikling, som vi tidligere også har skrevet oppgave om. Nå skal vi straks samles om en ny gruppeoppgave som skal leveres om noen få dager, så arbeidsoppgavene står i kø. Her blir jeg de neste to ukene, så veldig mye interiørblogging blir det neppe, men jeg har med kameraet mitt og livet er mer enn interiør, så hvem vet? Kanskje kommer det et eller flere innlegg herfra.
I mellomtiden..

Ønsker jeg alle en flott uke.

1 kommentar:

Fjordheim sa...

Det er nok spennende med slike samlinger. Lykke til med sudiet :)