Sider

fredag 8. mai 2009

Fraværende..

***


Jeg beklager at jeg er litt fraværende i Bloggland for tia. Jeg er ikke blogglei. Det er bare det at det er mye annet som opptar tiden min akkurat nå.



Denne karen f eks. Det er en av schæferhundene mine. Jeg har to, pluss en Rottweiler.
Men denne er det altså som opptar tiden min. Han skal på utstilling og må komme i form til da. Jeg går opptil flere km i skogen med han for å trene musklatur. I dag har jeg gått nesten ei mil, og kjenner det bra i beina. Det positive er jo at mor også får fin trim.

På interiørfronten skjer det lite. Jeg har planer for mange år framover. Det er mye jeg skulle gjort, men tia strekker liksom ikke til. Jeg har også mye jeg skulle gjort på hytta, men har ikke fått vært der å henta bordet engang. Men nå tror jeg ganske enkelt at jeg bare bestemmer meg for en dag å dra å hente det.




Jeg er smått innom bloggene deres, men jeg beklager at jeg går stille i dørene for tia. Hodet mitt er helt andre plasser, og det er ikke fritt for at jeg er litt nervøs også. Det er første gang jeg skal stille egen hund helt på egen hånd, så jeg har en smule nerver.
Kommer sterkere tilbake om ikke så alt for lenge. Forøvrig er hvitveisen kommet på Fallmoen, og siste rest av snø er forsvunnet. Vi går en nydelig tid i møte.

Ha en flott helg alle sammen.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hei!
Godt å høre at det er flere som har litt dårlig samvittighet for blogginga(om det er det vi har:)
Jeg er midt i opppussing,så blogginga får siste prioritet nå.Men sånn må det bare være.Blogging må man ha lyst og tid til å holde på med.Vi kommer nok sterkere tilbake begge to;)
Så du skal på utstilling med vovsen.Kan skjønne at du har nerver.Spent å høre hvordan det går.
Her våres det også i rasende fart.Kanskje det blir museører på trærne til 17 Mai.
Grått,vind,og litt regn i luften i dag.Godt for siste rest av smeltingen.
Ønsker deg ei flott helg,og lykke til på utstillinga!
Klem fra Wenche!

Fjordheim sa...

Ja det er ikke alltid en har så mye tid til denne bloggen.
Og jeg er ofte innom å leser blogger uten å legge igjen en hilsen. Men her vil jeg si:
Lykke til med utstillingen.
Ha ei riktig god helg :)

♥ Carpe Diem ♥ sa...

Ting tar tid man skal prioritere andre ting også ikke bare blogging.
Så ikke ha dårlig samvittighet du.
Hos meg er det i rykk og napp.
Nydelig hund du har.
Lykke til på utstillinga.
God helg :)

Turid sa...

Bruk tiden som du må, sier nå æ !
Blogging er kjempe trivelig, men en gjør jo det for at en koser seg, ikke for at en MÅ.
Hundeutstilling MÅ en heller ikke , men det er også en av de tingene du har lyst å gjøre- har selv drevet å reist på utstilling med hunder tidligere, det er kjempe hyggelig å være i hundemiljø, og inspirerende ikke minst.
Håper dere får det fint og blir fornøyd med resultatet i forhold til innsatsen du har lagt i dette.
Ha flotte mai dager!

Aina sa...

Vi er alle i samme båt;0)
Men du, hvordan går treningen, har du vært på utstilling med han?
Håper du hadde en fin 17 mai.
Klem fra Aina.