Sider

fredag 16. januar 2009

Farger og gourmet

Jeg har notert meg at vårens farge er lilla. vel, jeg holder en knapp på blått i lysenyanser. Sofatrekket fra Ellos har jeg bestillt til en to-seter sovesofa som jeg skal ha på hytta.



Syns også denne hylla kledde den lys blå fargen. Lurer på om jeg er hendig nok til å snekre meg en sånn hylle...???



Mange her i bloggland legger ut bilder av de lekreste retter. Jeg har jo egentlig et stort kjøkken, skapt for å lage mat på men.....




Ha en riktig god helg !!

3 kommentarer:

Fjordheim sa...

For et stilig skilt. Lurer på om jeg skal kjøpe meg et slikt trekk jeg også, Har en veldig spraglete sofa i tv stua. Hadde vært fint med et slikt trekk på den. Håper de har noe som passer.
Fint at du tok utfordringen om å vise tven din. Ja den var ganske så lik vår den.
Håper det går bra med bikkja som var sjuk.
Ønsker deg ei flott helg :)

Inger-55 sa...

Stikker innom for å ønske deg en god helg! Jeg skal ha frossenpizza i kveld! NAM NAM!

Anonym sa...

Jeg har vært i den "Blåfasen".Alt skulle være blått.Så det var jo litt komisk da en onkel kikket min mann inn i øynene for å se om også de var blå.
Veldig fint å se blåtoner,men jeg er ferdig med det.
Du får ha ei flott helg.
Lurt med det trekket som man kan skifte.