Sider

onsdag 31. desember 2008

Og med dette ....

Ønsker jeg alle mine bloggvenner rundt om i det ganske land et godt nytt år.



Mine ønsker for det nye året er at alle får beholde sine kjære, blir velsignet med en god helse og et godt humør. Jeg personlig ønsker meg en ny sofa, en fin hundegård med gulv og tak, så jeg slipper å ha 3 digre hunder i stua, og nye vinterdekk på Jeepen.

Planer for det nye året: Aller først så starter nå revyen opp igjen. Det blir endel pugging på tekster framover. Utstillingsesongen starter nå rett over jul, men første utstilling for Enyo sin del blir i februar på Mo i Rana. Han skal trenes kontinuerlig fram til da.

På interiørfronten har jeg noen småprosjekter på gang. jeg har ei tallerkenhylle som skal males og den skal ha farge. Altså ikke hvit. Stoltrekkene på spisestuestolene mine skal trekkes om. jeg har et spisebord og stoler på hytta som skal hjem hit på kjøkkenet. de skal males opp igjen.

På hytta skal vi gjøre ferdig den nye terassen og inngangspartiet. vi skal begynne å rive vegger på soverommet som skal bli kjøkken. Der skal nye vegger og nytt gulv og ny innredning.

Så vi har endel prosjekter for 2009. Det er bare å brette opp arma og sette i gang.

3 kommentarer:

Inger-55 sa...

Ønsker deg og dine ett godt nytt år!

Monicas sa...

Et riktig godt nytt år ønskes....
blir morro å følge deg i neste
år

Turid sa...

Innom for å ønske deg og dine godt nytt år!
Nyttårs klæm fra Turid