Sider

torsdag 6. november 2008

En rustikk "flow"

Og mens jeg er inne i min rustikke flow, her er flere bilder. Jeg kom til å tenke på at dette kanskje blir litt vel hytteaktig for hjemmet. Men det må da være mulig å kombinere. Enten er jeg for lett påvirkelig, eller så er jeg Schizofren!! jeg klarer ikke helt å bestemme meg for hva jeg liker best.
Nå på høsten og vinteren, er det jo lett å falle for de rustikke og lune miljøene med varme farger. Men jeg ser jo helt klart, at når sommeren kommer så blir ullpledd og lune skinn kanskje noe malplassert!

Jenter!! Nå er jeg i villrede altså!


Likevel. Som en kontrast til alt det hvite som preger bloggene rundt om. Hva med et rustikkt baderom ? Jeg syns det er tøfft jeg.

<

Litt knallfarger er kanskje ikke så dumt. Vi skal til å pusse opp soverommet på hytta. Jeg hadde planer om å male det lyst og sommerlig, men tro om ikke jeg er i ferd med å ombestemme meg .....
Vi får se!



Alle bildene er funnet på ulike linker på Internett


Nå skal jeg ut å lete mose, kongler og kvister. I år blir det hjemmelaget adventstake.

3 kommentarer:

pepperkverna sa...

Herlige bilder. Enig med deg, verden har blitt veldig hvit....og noen ganger er det herlig med litt karakter. Som her. Hege

Himmelblaa sa...

Hei!
Syns det er godt å være i rustikke miljøer. Slapper av, rett og slett. Ikke et vondt ord om hvitt, det er alldeles nydelig å se på. Men å bo i? Upraktisk, i allefall for oss som har barn!
Følg hjertet og gjør det som føles rett for deg. Jeg kommer innom og kikker i bloggen din igjen!
Klem

Torilpia sa...

Fine bilder .. liker det meste jeg .. men tror stikkordet er at det må være gjennomført. Da kan det meste være lekkert.

Ha en flott torsdag!