Sider

lørdag 4. oktober 2008

Kosekrok

Jeg har en bondebrisk. maken til denne fra Finn.no. Min er ikke malt hvit enda, men den skal bli det. Tanken er å lage en kosekrok i stua. Masse puter og lune pledd.


Jeg surfet litt på nettet for å finne noen ideer. Her er hva jeg kom opp med.



Skrekk og gru... !!!


Denne er helt meg



For stramt

Veldig "IKEA"



De rette fargene i allefall.



Godtatt...


Fint, men kankje litt kjølig....?


Åyyyyyy !!


For søtt !




Her er nok litt for enhver smak. Jeg kan jo fortsette å drømme, men først må bondrebrisken males. det kan ta sin tid.... Så må jeg ommøblere litt i stua.

Men kanskje ånden kommer over meg i høstmørket. Da kommer det bilder i bloggen. Men jeg lover ingen ting ;)

Ha en flotters helg !!

3 kommentarer:

Fjordheim sa...

Lykke til med kosekrok proskjektet. Ja ting tar litt tid.
En skal ha overskudd og inspirasjon for å sette igang med noe som tar ganske mye tid. Men det blir nok fint når det bare blir ferdig.
Ha en flott helg :)

Inger-55 sa...

Spennede å se hva du kan trylle frem!!!! Gleder meg til bilder!

Ønsker deg en flott uke!

Anonym sa...

Åhhh ...du mæ igrunnen en ide...
Uansett det så koselig ut! Tenker du får realisert drømmen først!
Ei ny og god uke ønskes deg!