Sider

onsdag 30. april 2008

litt arv og sånn

Ville bare vise hva jeg har fått etter min mormor. Jeg har ikke så mange ting etter henne, sa da jeg fikk denne av min mor, som tok vare på den da de ryddet ut av huset til mormor, ble jeg selvfølgelig veldig glad. Jeg samler på gammel fattigmannsølv og denne lysestalen er et årakteksemplar. hel og pen. Noe av decoren er slitt bort men det er jo bare enda mer sjarmerende.

Skal se om jeg får lagt ut flere bilder av ting jeg har fått, men siden jeg ikke befinner meg hjemme på min egen pc, er det litt vanskelig å fåredigert bildene ned i normal størrelse.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei igjen og takk for besøk på bloggen min. Så heldig du er som arver sånne ting. Fattigmannssølv er jo kjempehot for tiden. Jo eldre det ser ut, jo bedre. Vi drar til Bergen i morgen tidlig, men jeg er tilbake etter helgen da......

Minmill

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Grattis med ny blogg...

Måtte jo bare ta en tur innom deg, jeg vet du... har sittet på verandaen og nyyyyt vårkvelden her, nå kl. 23.45 er det 14,3 gr ute - hærlig... må nyyyyte det så lenge været er slikk...

Den lysestaken din var jo bare skjønn da, og at den er naturlig slitt er jo bare sjarmerende...

Er ikke så masse oppdatteringer på siden min for tiden - er litt sånn tja, ikke lei, men litt "bloggtom" for tiden - men det ordner seg vel, for jeg MÅ stadig innom og titte...

Ha ei koselig helg...