Sider

torsdag 5. januar 2012

Inspirasjon for det nye året

Jeg lette etter litt inspirasjon for det nye året og googlet interiør.
Av mye lekkert tilltalte dette meg veldig. Lyst med innslag av friske klare farger. Det som jeg likte best i dette interiøret er den røde stolen og de blå gardinene.

inspirasjon 2

Ellers så har møbler av tre fått lov å vise seg fram.
Jeg syns dette var kjempelekkert og er nå på jakt etter lys blå gardiner…

inspirasjon 1
Ha en fin Torsdag og en fin uke.
Jeg går mot arbeidshelg og skal gå 5 netter. Den første starter i morgen.
God helg

2 kommentarer:

Monica sa...

Ikke dumt med litt farger nå i mørketida, spent på å se om du finner noen fine gardiner :)) Har endelig skjønt at du lager innlegg på denne bloggen når du ikke er på Børkly :))
Ha ei riktig god nattvaktshelg, fem netter er ganske tøft synes jeg, vanskelig å snu om igjen ;))

Fjordheim sa...

Herlig med litt farger, og det der var jo velig "rent og fint"
Ønsker deg lykke til med fem nattevakter. Høres utrolig mye ut for meg som ikke kan tenke meg å ha nattevakter i det hele tatt.
Er spent på neste nye turnusrunde. Er ei som har ca 70% med bare nattevakter som er gravid. Lurer på hvordan de skal få dekket opp det.
Ønsker deg ei god helg innimellom vakter og soving :)