Sider

torsdag 24. mars 2011

Ny blogg

 

canfotobanner

 

Ved siden av hund og interiør, er foto en av mine store lidenskaper. Det har jeg likt helt siden jeg var veldig liten. Mitt første ordentlige kamra var et Canon Eos 650 Speolreflekskamera. Det mistet jeg, og var i mange år uten kamra. da de digitale kameraene kom, fikk jeg et lite Sony apparat. Men lysten på å komponere bilder kom tilbake og da kjøpte jeg dette Canon eos 350D kameraet. det er et helt greit kamra for et amatør. men jeg har veldig lyst å avansere.  Men inntil videre får dette duge.

Jeg har oppretta en egen fotoblogg, for å kunne legge ut noen av de bildene jeg er mest fornøyd med, og for å kunne delta i konkuranser. Akkurat nå er bloggen nyoppstarta, så det er ikke så mange bilder enda, men det kommer fler etterhvert.

Håper dere vil ta en titt.

Ingen kommentarer: