Sider

lørdag 5. februar 2011

Presentasjon av nye blogger

*

Jeg har lagt til noen nye blogger som jeg tenkte jeg skulle presentere her.



Distravims, som skriver om sin kamp om kreften. Vi møttes første gang på schæferhundklubben på Mo i Rana. Miriam er alene med sin datter, og har lungekreft som har spredd seg til hjernen. I bloggen sin skriver hun ned tanker og følelser rundt dette. Besøk henne gjerne.

H E R

Hun ligger også i blogglista mi til høyre på siden


Neste er Carpe Diem, som jeg faktisk var helt sikker på at jeg hadde i blogglista mi, men da jeg sjekket, lå hun ikke der og da ble jeg litt flau, for hun har fulgt min blogg veldig lenge. Men NÅ er hun på plass.



Ella er som meg, opprinnelig fra Lofoten. Hun har hage og blomster som sin store lidenskap. Pluss litt håndarbeid. Hun liker også å gå på bruktmarkeder og loppemarked på jakt etter gamle skatter. Ellers blogger hun om hverdagen sin.
Du finner bloggen hennes H E R


Men også denne er nå lagt til min bloggliste på høyre side.

Ingen kommentarer: