Sider

tirsdag 7. desember 2010

7 Desember

*



I dag viser jeg fram amaryllusen min. Den har nå kommet med 4 blomster. Syns den er kjempefin. Og i dag tror jeg at jeg skal gå til innkjøp av svibler.



Julestjerner har jeg en tendens til å mishandle, de står aldri lenge hos meg. Så i fjor kjøpte jeg tre falske julestjerner, men de er så naturtro at man kan bare se forskjell på veldig kloss hold



Min bestemor hadde også en slags begoniablomst som hun kalte for juleglede. De blomstene var rosa. Men jeg husker julevinduet hennes. Hun hadde ei rød adventstjerne i papir som lyste i vinduet, under sto julegledene og så hadde hun hvite blondegardiner. Mmmmm... barndoms juleminner.
Kanskje jeg en gang kan skape en sånn stemning i MITT vindu, for mine barnebarn. Hvem vet...
Ha en nydelig Tirsdags aften

Ingen kommentarer: