Sider

mandag 6. desember 2010

6 desember

*

Dagen i dag har jeg brukt til vasking og rydding. Soverommet var først ut. Og det var på tide, for der var det knapt plass til meg.



Desember ruller videre med skole, jobb, juleforberedelser, og Så Enyo da, som jeg prøver å få tatt meg av innimellom slagene.



Etter jobbehelg og skoleuke tok jeg fri i dag, og det kjentes veldig godt. Man skal stoppe opp av og til å kjenne på kroppens signaler. Selv om jeg har vasket og ryddet har det nesten virket som en slags terapi. Gjøre noe helt annet enn bare lesing om vitenskapsteori, sykdomslære,velferdsrett og annen teori.



Det lakker og lir og jeg har tenkt å kkomme i havn med jula, men tia blir knapp framover, så alt som er gjort er bra. Julegavene er ikke kommet i hus, men det er bestemt hva de fleste får.



Da skal jeg gjøre meg ferdig med kjøkken og bad, så ønsker jeg alle en trivelig desemberkveld.

1 kommentar:

Fjordheim sa...

Høres godt ut å ha fått vasket skikkelig på soverommet. Jeg vet at jeg har et bad som bør tas ganske snart. Håper jeg rekker det i morgen. Et nydelig speil du har.
Fant et ganske fint nettopp. Men uten skuff.
Ønsker deg ei herlig adventsuke :)