Sider

søndag 19. september 2010

***


Jeg har hatt litt opprydding i skapet. De blå dørene begynte å irritere meg,
Det er ikke så mye jeg får gjort siden jeg er leietaker. Men noen små justeringer
er ofte nok.



Jeg fjerna dørene og åpnet skapet mer. FØR jeg tok vekk dørene brukte jeg ikke de øverste hyllene siden det var så høgt opp og upraktisk. Men nå har jeg satt opp ting som sto i andre skap og som er fint å ha framme.



En bitte liten kjøkkenkrok. Bordet blir jeg nok å male hvitt. Det er ganske tøfft med avskallet grønnmaling og brunt som skinner igjennom, men jeg får det ikke til å passe inn noe sted. Det blir bare flytta rundt på.


.
Noen detaljer fra skapet Den bitte lille osteklokka har jeg arvet etter min mormor.

3 kommentarer:

♥ Carpe Diem ♥ sa...

Skal ikke mye til.
Dette ble jo bedre uten de
høye skapdørene.
Så viser de fine du har i skapene.
Ha en fin dag og kos deg :)

Abrakadabras. sa...

Hei :o)
Først vil jeg si at jeg er glad for at du har begynt å blogge igjen. Leg liker nemlig bloggen din veldig godt, rett og slett fordi den ikke er det minste jålete:)Og det er sant, det er ikke store forandrinegr som skal til for å gjøre det triveligere. Jeg leste også innlegget ditt om interiørblader, og jeg er bare så enig! Jeg gidder snart ikke kjøpe flere, for de ligner så på hvarandre at der blir mye billigere å hente fram et eksemplar fra i fjor, det gjør samme nytten :o)
Ha en fin dag Hilsen Jorunn

Anonym sa...

hvorfor ikke:)