Sider

tirsdag 31. august 2010

Det går framover på hytta

***





Det " hvite begynner så smått å miste grepet. Jeg vil ha farger på hytta. Lune varme farger. Sofaen har jeg fått. En liten 2 seter og stol. Jeg tror jeg blir å trekke om putene. De er nå i et gammelrosa ullstoff. Men det kan hende det holder å legge noen gamle ullpledd i, slik jeg har gjort her. Eller noe annet..



Deb foreløpige spisekroken. Men den må nok vike for en garderobeløsning. Planen er å bygge en glassveranda, men inntil videre kommer man rett inn på kjøkkenet og da må det være et sted å henge fra seg klær. Men i sommer har det vært koselig å innta morgen kaffen her.



Kjøkkenbenken er laget av hobbyplater og her har den fått et strøk Lady beis i fargen Provence. men den må nok ha noen lag med lakk i tillegg. Bildet er tatt fra sofagruppen og viser kjøkkenet med inngang.



Dette bildet er fra motsatt side MOT sofagruppen. Jeg fikk tak i et grovt strielignende stoff på en bruktbutikk for 20 kr. det har blitt til forheng foran benken.



Min mormors spinnrokk er tilbake på hytta. Nå har jeg ryddet plass til den. Stolen ved siden av fant jeg også på en bruktbutikk og betalte 100 kroner for. Det heklede overkastet i stolen fant jeg på hytta da jeg kjøpte den. Den passer perfekt i stolen

Ingen kommentarer: