Sider

fredag 20. august 2010

Bad til begjær

***


Må man tenke stort når man tenker bad ? For all del, store romslige bad gir absolutt en følelse av luksus, men er ikke det mulig på mindre bad også ?



Blått og hvitt minner meg om de greske øyer. Men her tror jeg at jeg skulle kunne startet dagen.



Rødt og hvitt... Kreativt. Baderomsmøblene minner meg om stuemøbler fra en svunnen tid. Kanskje noe å tenke på i disse gjenbrukstider



Kremhvitt og natur. Lyst og trivelig men...



Dette badet tiltalte meg mest. Enkelt, rent med noen få detaljer som setter prikken over i,en

Ha en framifå helg.

2 kommentarer:

Fjordheim sa...

Ja der var det mange fine baderom.
Etpar stykker der jeg godt kunne tenke meg. Skulle gjerne hat pusset opp både badet og kjøkkenet. Men det er så dyrt, så en får gjøre det beste utav det en har. Det fungerer i hvertfall.
Ønsker deg ei riktig god helg :)

Turid sa...

Flotte bad- holder en knapp på de to nederste.