Sider

onsdag 7. januar 2009

Ny bloggtittel og ny adresse.


Bilde fra nettbutikken Hjem kjære Hjem

Mulig det var dumt av meg, men det var i beste mening. Jeg har endret adresse på bloggen min. Siden jeg har en adresse, en titter og en tredje signatur, tenkte jeg det ble bare forvirrelse av det. Så jeg har endret både adressen og tittelen til Fallmoen. Underskriften blir fortsatt Heidi siden jeg fortsatt heter det.

Problemet er jo at de som har lagret bloggen på Canozas.bloggspot kanskje ikke finner den igjen. Jeg får heller ta meg en runde i blogglant for å informere.

5 kommentarer:

Gamlå sa...

Finn ny blogg tittel og takker for linken jeg må inn og titte der, ja.

Ha en fin kveld

hilsen Gamlå

Fjordheim sa...

Fint at du sendte meg adressen.
Forstod ikke helt hvorfor jeg ikke kom inn da jeg prøvde.
Sida di ble flott. Ja du har jo sagt at du ville prøve å få til en felles adresse.
Ha ei flott uke :)

Fjordheim sa...

Likte utrolig godt det skiltet. Må nok prøve å få skaffet meg det.
Sant er det jo også hehe...:)

Brocante sa...

Greit å vite! Kommoden ligger nå i nettbutikken.

Inger-55 sa...

Fin blogg og tittel! bra at du sa ifra om at adressen var skiftet.

Ønske dæ en fin dag!