Sider

søndag 14. desember 2008

Imteriør gave along - Hemmelig venn



Her kommer bildene av min hemmelig venn-gave i galealongen. Jeg fikk juleservietter med nisser på. Kongerøkelse som jo hører julen til og en nydelig bitte liten søt eske med fyrstikker.



En nydelig liten engel, et perlehjerte og to til / fra lapper i tre. Tror nesten ikke jeg har råd å bruke dem. Og jeg blir som en liten unge av sånt nydelig småtteri. Jeg elsker det.




Et vakkert nostalgisk og hyggelig skrevet kort.



Flere små pakker som ga en aldri så liten "julaften-stemning" Jeg beklager den dårlige kvaliteten på bildene. Det skyldes nok at jeg ikke er så flink med innstillinger på kameraet og kanskje noe dårlig lysforhold.

Til min hemmelige venn, som jeg IKKE vet hvem er.... Tusen tusen hjertelig takk. Her traff du meg virkelig på hjemmebane.

Ingen kommentarer: