Sider

fredag 31. oktober 2008

Happy halloween og gave

Da er det fredag og helg. I dag slutta jeg tidlig på jobb. Kl halv ett er ei fantastisk fin tid å dra hjem på en Fredag. Det har kommet noen få kuldegrader, så rimfrosten hadde farget veien til jobb helt hvit. Synd jeg ikke hadde med kamra, for det glittret så vakkert i sola, da jeg kjørte hjem igjen.



I dag har jeg lagt ut to halloween-gaver til de som besøker bloggen. Dere kan ta med seg en av, eller begge om dere vil.



Da ønsker jeg alle en flott helg og en skremmende halloween ;)

3 kommentarer:

Fjordheim sa...

Vil bare ønske deg ei riktig god helg :)

Vår lille hage sa...

Ha en kjempefin fredags kveld!

Klem Simmas Hus

Anonym sa...

Jeg tar det øverste bildet. Stilig med oransje... Iallefall på Halloween.

God helg til deg...