Sider

tirsdag 8. juli 2008

Vakre hjem og ut i min hage.

Endelig kom Vakre hjem og interiør. Ei uke for seint.... Men dog. Nå har jeg lesestoff i flere uker. Jeg bruker nemlig lang tid på det bladet.


I dag tenkte jeg å ta dere med ut i hagen. Først må jeg bare si at min hage nok ikke er så pleiet som mange andre som jeg ser i andre blogger og i blader. Siden vi leier og ikke eier, så blir det ikke så mye stell av selve hagen. Men vi klipper plenen og stusser trærne.

Innerst i denne "kroken " blir det tidlig skygge av trærne. Her kunne jeg godt tenke meg en hengekøye i skyggen. Kanskje med en myggnetting over. Tenk å ligge her å lese ei god bok noen timer en ettermiddag...!!??

Noen Syrinbusker er her jo. De er nok nedblomstret nå. Synd at de blomstrer så kort tid. De lukter jo så deilig.

Jeg er så heldig at jeg har en "Lupinskog" like ved huset.
Når de blomstrer er det både hvitt, rødt og blått.

Det jeg har plantet, har jeg plantet i potter og alt annet jeg har kunnet komme over. Her noen erteblomst i en gammel emalje kaffekjele

Kanskje ikke så spennende hage. Men sikkert representativ for de fleste hager her nord. Gleder meg til å få min egen hage, som jeg kan gjøre hva jeg vil med. I mellomtiden koser jeg meg i den jeg har.





Disse rosene tok jeg med meg fra jobb. De duftet fantastisk i flere dager.

Kos dere i sommernorge

1 kommentar:

Min Verden sa...

Nydelige bilder :) Vakre hjem ja, det er liksom det som gjør dagen vakker. Med kaffekoppen og bladet på verandaen er dagen fullkommen :) Hanne