Sider

fredag 4. juli 2008

Har fått en award !! Yiiihaaaa



Denne awarden har jeg fått fra Fjordheim. Tenk at jeg også skulle få en sånn. Jeg har fått en eneste før, i min forrige blogg. Dette er den første i denne bloggen. Tusen tusen takk Fjordheim. Denne ble jeg skikkelig glad for.

Det betyr faktisk ganske mye for meg å få en slik award. Tenk at jeg er med å bidrar til at noen får en bedre dag !!! Dette må være den fineste awarden noen kan få.

Jeg må nok se litt på hvem jeg skal gi den videre til, for det skal være noen som ikke har fått den før, og som fortjener den. Det må jeg vente litt med, for nå skal jeg på jobb




Peon - min favorittblomst

3 kommentarer:

Helen sa...

Jeg tittet innom her - gratulerer med awarden :)
Hemsen på hytta ble kjempekoselig med maling.

tinemor sa...

Masse gratulasjoner med awarden!!!
Riktig god helg!

Helen sa...

Hei igjen, takk for at du kommenterte i bloggen min. Ja vogna er en hobby. Jeg håper det ordner seg med vogna di, og at det lar seg reparere - ikke morro med slik råteskade. Vi solgte akkurat en Knaus 1993 modell og fikk bra betalt for den, men den gikk bra gjennom fukttesten.Man blir liksom så glad i den vogna som man eier selv - så det var litt vemodig å selge den gamle.