Sider

mandag 26. mai 2008

Hemmelig venn - spor

Tenkte jeg skulle legge noen ledertråder til min hemmelige venn. Bildene må ikke sees på som en ønskeliste. De representerer ting som understreker min stil og smak.

Jeg er veldig glad i alt fra blonder, zink, værbitt tre, blomstret, emaljerte ting, glass og sølv.

Roser, roser, roser....

Sånne lysglass syns jeg er utrolig søte. Ellers så er jeg veldig facinert av alt i fattigmannsølv

Søte kjøkkentekstiler


Litt rått, litt mykt, tøft og romantisk på samme tid




Roser igjen....




Og så elsker jeg duften av lavendel.
Bildene er hentet fra:
  • Lantlif
  • Country by mail
  • Fridas gård

Ellers så er jeg veldig glad i kaffe på morran, men om kvelden drikker jeg te. Sjokolade og marsipan er store favoritter. Jeg foretrekker søtt framfor surt. Nøytrale farger eller lyse pasteler. Er ikke glad i gult og grønt. Jeg er en skikkelig "loppisfreak" og finner nesten større gleder i gamle skatter, enn i nye moderne ting.
For flere ledetråder kan min hemmelige venn kanskje finne veien til min gamle blogg:

1 kommentar:

Mitt hvite hus sa...

Så spennende med hemmelig venn da.
Kosleig blogg du har, vet ikke om jeg har vært innom deg før:=)

Kikker innom igjen en annen dag jeg. Ha eb hyggeig kveld.