Sider

tirsdag 21. desember 2010

21 Desember

*

Da er det bare få dager igjen til jul. Jeg er usikker på om jeg blir ferdig, men for å si det sånn da. Det som ikke blir, blir ikke.



I dag må jeg samle tre kalenderbilder i ett innlegg. Og de er alle hentet fra naturen omkring meg. Denne elgkua så jeg fra en kjøretur på Lørdag. Hun hadde med seg to unger, men det ble ikke så gode bilder med hele familien.



Dette bildet er nok hentet inn fra kartoteket. Det er noen år siden det ble tatt, men det gir fin stemning nå i jula, så jeg ville ha det med.



Dette bildet tok jeg, da jeg var på Dønna sist. Det ble tatt da jeg var på veg til hytta. Stedet heter Høla og jeg paserer det når jeg kjører dit. Et vakkert lite sted.

Det ble mye natur i dette innlegget, men natur er også interiør. I morgen skal jeg vise dere juleserviset mitt, og jeg gleder meg :)

1 kommentar:

Fjordheim sa...

Godt å ha med seg slike flotte naturopplevselser i en travel hverdag.
Ønsker deg en god dag :)