Sider

lørdag 4. desember 2010

4 Desember

*



Og som jeg nevnte i går var jeg å fant meg ei lita minigran. Å jada... idèen har jeg funnet her i Bloggland. Men gode idèer må være lov å " låne " syns jeg.


Det er slett ikke lett å få til fine bilder i mangel av dette lyset her nord. Og det skal proffesjonalitet til for å redigere det fra mørk orange til helt lyst. Siden jeg bare er amatør så blir det som det blir...



Jeg syns det ble litt stemning med grana mi jeg... Lysene er diodelys kjøpt på europris. Og de går på batteri.

1 kommentar:

Fjordheim sa...

Syns du har fått til åredigere veldig bra. Jeg tar meg som regel ikke tid til slikt, så det blir bare lagt ut som det er. Håper folk ikke henger seg opp i slikt. Jeg gjør det ikke. Koselig lite tre du har funnet, og med lys på ble det jo et lite juletre. Vet ikke hva vi skal ha til juletre i år. syns det er fælt å kjøpe et tre til flere hundre kroner og så kaste det ut etter ei uke. I fjor hadde jeg furukvister spjeg ahdde fått. Kanskje jeg må smiske litt med han samme mannen i år også.
Ønsker deg en riktig god 2.søn. i advent :)