Sider

torsdag 11. november 2010

Den sniker seg inn...

***

Det er vanskelig å ikke komme i julestemning nå for tia med hvit snø utenfor og butikker fulle av juleting.



Etter en flott tur i skogen med hunden min, dro jeg ned til byen for å løse inn et gavekort jeg fikk i bursdagesdave fra sønnen min og kjæresten hans.
For å få plass til en "lesestue" i leiligheta har jeg flytta spisebordet inn på kjøkkenet. Det som før bar spisestue blir nå lesestue. Her skal jeg ha hyller til skolebøker, skrivebord, en god stol og et godt leselys til å sitte å lese.



Så til saken.Jjeg klarte ikke helt å holde fingrene unna juletingene selv om jeg ikke tok helt av. Det ble en duk i beige med røde striper og et zink-hus
Og det måtte jeg pynte bordet med med en gang ;)



Selv om det kanskje ble litt trangt ble det veldig koselig. Her kan jeg spise frokost og middag mens jeg sitter og ser på fuglene i trærne utenfor.



Nå gleder jeg meg faktisk litt til adventstiden.

2 kommentarer:

Fjordheim sa...

Det ble fint hos deg. Alltid koselig å flytte litt rundt på møblene. En egen leseplass når en går på skole er nok lurt.
Fint sinkhus. Har lenge sagt at jeg ikke skal kjøpe meg sinkhus, men nå begynner jeg å se etter. Ja en blir vel litt påvirket her i bloggland.
Gleder meg til advent jeg også. Ikke mye jeg har kjøpet eller ordnet enda. Venter til siste uka i november. Gleder meg til å finne frem advents og julepynt.
Ønsker deg ei riktig god helg :)

♥ Carpe Diem ♥ sa...

Koselig bilde av hunden din.
Skikkelig vinterstemning hos deg.
God å hagod leseplass.
Fin sinkhus du har kjøpt.
Ja dagene går fort nå mot advent.
Ha en fin kveld og god helg :)