Sider

mandag 17. mai 2010

Opprydding på hytta



Da er det kanskje på tide med et nytt innlegg i bloggen. denne gangen om hytta.
Jeg har hatt storopprydning under og rundt hytta. Siden det ikke er veg, så er det
et stykke å gå, men jeg fikk altså med meg alt skrotet på en hjemmelaget kjelke av gamle ski, som jeg slepte etter meg.



Noen stemningsbilder fra innsia av hytta. Her har jeg brukt mobilkamera.





Gamle sakser som de brukte å klippe sauer med. Disse har jeg fått av faren min. det var min bestefar som brukte dem.



Enyo arbeider også hardt på hytta. Her slapper han av på terassen.
Benytter anledningen til å ønske alle en fin 17 Mai

2 kommentarer:

Fjordheim sa...

Litt av et arbeid å dra alt skrotet med seg på kjelke. Du er jammen flink.
Ønsker deg en flott 17.mai :)

Turid sa...

Vel overstått ryddesjau- koselige stemnings bilder fra hytta.