Sider

søndag 26. juli 2009

Sommerrapport

***


En liten sommerrapport herfra. Det har hvert lite blogging i sommer. det er nok flere grunner til det. Litt blogglei, litt fotolei og jeg har hvert opptatt med veldig mye annet. Ferien min er inne i sin første uke. heldigvis!! har mange dager igjen.
Har ikke de store reiseplanene i år. I slitten av Juni fikk jeg min yngste bror med familie på besøk. Så reiste vi til jevnaker på Norsk vinner for schæferhunder. men vi stillte ikke Enyo. Han er nå i ferd med å felle pels så da har han ikke mye på utstilling å gjøre.



Stemningsbilde fra salongbordet: Fikk kjøpe Peoner på rema for en billig penge. Gjett om jeg kjøpte...!!!



Herr fallmoen har satt opp Lavvoen i hagen...



Vi har egentlig hatt en strålende sommer på helgeland i år også. Sol og varmt de fleste dager. men noen sårt trengte regndråper har det hvert.



Syrinen har både blomstret og avblomstret siden sist. På interiørfronten har jeg ommøblert stua, laget meg et TV bord, og kjøpt nye hagemøbler til terassen. Rapport vil komme...
Ha en fortsatt fin sommer !!

Ingen kommentarer: