Sider

mandag 1. desember 2008

Adventstid og ny pc.



Da er vi inne i den første adventsuka. Jeg har ikke blogget så mye i det siste. Jeg har fått meg ny pc, men er ikke helt fortrolig med foto redigerongsprogrammet. Muleig jeg må hente ut photo shoppen fra min gamle pc.



jeg har bestemt meg for hva jeg skal gjøre med spisestua. Den blir som den er. Skal bytte stoltrekk når jeg finner et stoff jeg liker. Møblene skal jeg smøre møbelvoks på så de ikke virker så matt. den blir i allefall ikke malt. Ellers pusler vi med ting og tang nå før jul. Har henta ned masse esker med julepynt og funnet fram julecd,ene. Adventstia er også fin til å se nydelige julefilmer. Her et et forslag til de som ikke har sett den. Nydelig film med nydelig interiør.

Da ønsker jeg alle en fortsatt fin adventstid.

1 kommentar:

Mia sa...

Grattis med ny pc. Og med ny spisestue! FIlmen Holiday er herlig (jeg har sett den maaaange ganger... har dvd´n hjemme...) Kos deg i adventstiden og med demengdene med snø (for de har ikke blitt borte vel...?) Hos oss har det snødd i tre dager i strekk nå og vi også kan vel kalle resultatet "mengder med snø..."