Sider

tirsdag 13. mai 2008

Er det mulig..?!?!?

Da jeg våknet i morrest så SNØDDE det. 13 mai og snø!! Snakk om nedtur. Men hvis jeg hadde tatt med kameraet med meg på jobb, kunne jeg fåttt noen skikkelig fine bilder. For den stemninga snøen lagde på min 2 mil lange arbeidsvei, den var spesiell





Siden vi får besøk av min bror med familie i morgen, måtte jeg kjøre til Mo for å kjøpe madrasser på Jysk. Da måtte jeg også selvsagt innom Bruktbutikken. Og der fant jeg en osteklokka. Jeg har noen osteklokker, men klarer ikke å la være når jeg ser en... Bare MÅ ha den. Den jeg kjøpte i dag er den til venstre på bildet under, den største.




Den er lik den andre som jeg har, som er litt mindre. men jeg har enda fler. Hvor i all verden skal jeg gjøre av alle...??





Jeg kunne tenke meg å slenge ut en utfordring til de som gidder å kommentere. Hva er det du bare MÅ ha ??? Kunne vært artig å vite hva andre ikke kan gå forbi.




6 kommentarer:

Jorunn sa...

Hvis du synes du har altfor mange osteklokker så kan du gjerne gi en til meg :o)
Jeg har mer enn nok plass for noen jeg, og skal passe godt på :)
Tjihi!!!

Jorunn sa...

Hva jeg MÅ ha??? For tida er jeg veldig flink og handler fint lite til hjemmet, vi skal snart flytte så jeg må først se hva vi har og hva passer inn i det nye huset osv. MEN jeg har vanskelig for å gå forbi lysestaker.... Har en haug, men ønsker meg fler :)

Blå-hvit samlemani sa...

Jeg må ha alle de ulike tallerker, tefat, kopper o.l i blåhvit og rosa porselen som jeg finner på gjenbruksbutikker og loppemarked. At de er ulike og i ulike farger syns jeg er flott. Hele familien bruker dem daglig..

Anonym sa...

He he. Gøy at andre også har handle dilla på ting. Jeg er fæl til å kjøpe boller. Kjøpte nettopp et par små boller i sink materiale. Før hadde jeg dilla på bokser i alle former og farger. Men måtte stoppe da jeg skjønte at jeg ikke hadde noe å putte oppi dem lengere. Det var forresten noen fine osteklokker da. Kan jo ikke være krise å ha flere. :-)

Ha en superduperdag. Fra Minmill

Prinsesse Elin sa...

Da tror jeg at jeg hadde gått å lagt meg igjen! Her har vi vært veldig heldige dette året. Her har det faktisk ikke kommet noe nedbør på 15 dager og før det hadde vi også en periode med ufattelig flott vær. Jeg skal sende noen solstråler opp til deg:O)

Anonym sa...

Jeg bare må ha kurver og sølvfat i alle former og str