Sider

tirsdag 20. mai 2008

Ektorp Ektorp Ektorp

Siden vi har besøk av min bror med familie blir det ikke tatt så mange interiørbilder. Men jeg har et spennende prosjekt på gang som kanskje kommer i løpet av dagen. I mellomtiden har jeg lagt ut noen bilder funnet på nettet. Noen gode lenestoler og en ny sofa, står veldig høyt på ønskelista.
En lys og lekker Ektorp sofa fra Ikea ville ikke vært å forakte. I dag troner to gedigne brune skinnsofaer i stua . Grunnen til at skinnsofaene fremdeles befinner seg i stua, er mine tre hunder.
Men en vakker dag......



****
Men ganske høyt på lista står to ektorp lenestoler med tilhørende pall. Jeg har
to bord som jeg kan ha mellom. det ene er et 50 talls bord med sånne store kuler under ( bilde kommer seinere ) og det andre er et gammelt rundt bord som i utgangspunktet var et spisebord, men som jeg sagde av beina på. Så nå er det et salongbord ( bilde kommer ). Det står på vent for å males.

Bildene er hentet fra http://www.bemz.com/

Litt inspirasjon



Hvorfor kjøpe ny og dyr baderomsinredning, når man kan piffe det opp med et gammelt skap og lekre tekstiler. Sånt skap ønsker jeg meg på badet.



Bilder fra internett

Jeg ville nok valgt noen mer nøytrale gardiner, men ellers så falt jeg veldig for dette interiøret. Helt meg !!


Ha en finfin Tirsdag

Ingen kommentarer: